osteopathievanderwal

Huishoudelijk reglement

 
  • Indien u bent verhinderd, vragen we u om uw afspraak 24 uur van te voren te annuleren. Bij niet tijdig geannuleerde afspraken of afspraken die niet worden nagekomen, zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd voor 75% in rekening te brengen bij de patiënt.
  • De behandeling dient per behandeling direct te worden afgerekend, dit kan contant of middels pin. U ontvangt hiervan aan het eind van de dag van ons een elektronische factuur.
  • Door de grote verscheidenheid aan zorgverzekeraars is het voor ons niet altijd mogelijk om te bepalen hoe u voor osteopathie bent verzekerd. Raadpleeg indien nodig uw zorgverzekeraar en vraag naar uw polisvoorwaarden of raadpleeg de vergoedingenwijzer onder het kopje Vergoeding.
  • In verband met uw en onze hygiëne, vragen we u bij elke behandeling een handdoek mee te brengen en te letten op uw persoonlijke verzorging.
  • Bij binnenkomst dient u plaats te nemen in de wachtkamer, uw osteopaat haalt u op de afgesproken tijd op.
  • Loop niet zomaar de behandelkamer binnen, hiermee stoort u de behandeling van een andere patiënt.
  • Indien u een klacht heeft over uw behandeling of osteopaat, bespreek dit dan eerst met de desbetreffende osteopaat.
  • Als dit niet tot een goede oplossing leidt, kunt u terecht bij de daarvoor bestemde klachtencommissie. In de wachtkamer vindt u hierover een folder.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel zoekgeraakte eigendommen.
 
Indien u een klacht heeft over uw behandeling of osteopaat, bespreek dit dan eerst met de behandelaar. Uw klacht zal worden behandeld conform de richtlijnen van het NRO.
U kunt uw klacht melden door een mail te sturen naar of door te bellen naar ons algemene telefoonnummer 0186-571447. Nadat wij uw klacht hebben ontvangen laten wij u binnen 2 werkdagen weten hoe wij u verder kunnen helpen. Als dit niet tot een goede oplossing leidt, kunt u terecht bij de daarvoor bestemde klachtencommissie. Voor meer informatie zie deze pagina.